Aero-box – Zajęcia o wysokiej intensywności budujące wytrzymałość oraz wytrzymałość siłową, z wykorzystaniem elementów boxu, a także obciążeń typu hantle, sztangi, krążki itp. 

Zdrowy Kregosłup – Zajęcia prozdrowotne której celem jest wzmocnienie i rozciągniecie mięśni  oraz  uelastycznieni kręgosłupa przy bardzo spokojnej i relaksacyjnej muzyce.

Fit Mama – fitness dla kobiet z dziećmi od 3 m-ca życia do roku. Wspólne zajęcia umożliwiają zwiększenie więzi między mamą a dzieckiem. Pozwalają na szybszy powrót do formy z przed ciąży, bez konieczności rozstania się z maleństwem. Celem ćwiczeń jest połączenie relaksu, odprężenia i zabawy z poprawieniem kondycji i polepszeniem samopoczucia każdej mamy. Zajęcia łączą elementy zajęć ABT, BS, pilates i stretching. Ćwiczenia są prowadzone w tempie, w którym nie stanie się krzywda dzieciom, a muzyka i jej głośność dobrana jest do słuchu małych klientów.

Dancing Mama – Taniec z dzieckiem w chuście do przyciszonej muzyki, to doskonały sposób na rozruszanie dla mamy oraz aktywnie spędzony czas z maluszkiem. Ukołysz tańcem maluszka do snu wracaj szybko do formy po porodzie i naucz się kroków salsy, cha-cha czy samby. Pracuj nad koordynacją, postawą i płynnością ruchu. Dzięki wspólnym zajęciom dziecko czuje bliskość i naturalny ruch, który był częścią jego życia płodowego. Mając swobodne ręce i nogi pobujasz biodrami w rytm przyjemnych orientalnych i latynoskich kołysanek. Rozruszasz biodra, wzmocnisz brzuch, rozciągniesz mięśnie. Zajęcia przeznaczone dla dziecko od 1 miesiąca życia. Na zajęciach zaleca się trzymanie dziecka w chuście.

Płaski brzuch + Pośladki – zajęcia ukierunkowane na grupy mięśniowe brzucha oraz dolnych partii ze szczególnym uwzględnieniem pośladków, ud oraz redukcji cellulitu. Intensywna rozgrzewka prowadzi do zapoczątkowania procesu spalania tkanki tłuszczowej.

TBC – jest treningiem ogólnorozwojowym i kompleksowym, który skupia się na ćwiczeniach mięśni wszystkich partii ciała od ramion poprzez linię biustu, brzucha i ud aż do pośladków. Ogólnie zajęcia zawierają dwie grupy ćwiczeń: siłowe, które pozwalają wyrzeźbić mięśnie oraz aerobowe, które zapewniają spalanie tkanki tłuszczowej. Trening wpływa również korzystnie na zwiększenie wydolności fizycznej organizmu, a także wzmocnienie siły mięśni.

Interwał intensywne ćwiczenia, podczas których spalamy tkankę tłuszczową jednocześnie wzmacniając mięśnie. Podczas treningu interwałowego łączone są ćwiczenia siłowe z układem aerobowym, podnosi się wydolność organizmu. Polecamy osobom, które nie lubią skomplikowanych układów choreograficznych, a zależy im na energicznych ćwiczeniach. W czasie dynamicznej części zajęć zależy nam na rozgrzaniu ciała oraz podniesieniu tętna, co uruchamia proces spalania tkanki tłuszczowej. Część wolna wykorzystywana jest do kształtowania i modelowania poszczególnych partii mięśniowych. Przeplatane tempo nie pozwala organizmowi odpocząć aż do momentu relaksacji.

KETTLEBELL podstawowe i zaawansowane ruchy odważnikiem Kettlebell. Trening KB jest dla każdego, poprawia siłę i sprawność, modeluje sylwetkę. Wzmacnia plecy i core przez co chronimy nasz kręgosłup. Treningi prowadzone w grupach, gdzie nauczysz sie od podstaw jak posługiwać się odważnikiem kettlebel jak i doszlifujesz posiadane już umiejętności. Dynamika, siła, gibkość, wytrzymałość, wysportowana sylwetka – to i wiele innych cech wyrobisz dzięki treningowi kettlebel.

Cross- Trening Są to zajęcia dla wszystkich, niezależnie od wieku i formy wytrenowania. Dzięki wysokiej intensywnościpoprawisz nim swoja sprawność, wytrzymałość, siłę oraz sylwetkę. Zajęcia prowadzone w grupach, łączą w sobie wysiłek sportowy i świetną zabawę dzięki ludziom oraz zmieniającym się ćwiczeniom.

Mega wzmacnianie – trening obejmujący wszystkie partie ciała. Intensywny ze względu na dużą ilość powtórzeń, dzięki czemu spalasz tłuszcz oraz wzmacniasz i rzeźbisz swoje ciało. Na zajęciach wykorzystywane są taśmy, hantelki, obciążenia na nogi. W tej lekcji nie zapomina się o kształtowaniu mięśni ramion, klatki piersiowej, przedramion czy łydek. Zajęcia są intensywniejsze, a wysiłek większy.

Płaski brzuch zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu mięśni brzucha i talii. Pierwsza część zajęć to krótka rozgrzewka, druga część poświęcona jest specjalistycznemu treningowi ukierunkowanemu na wzmocnienie i ukształtowanie mięśni brzucha. Trening gwarantuje zmniejszenie obwodu talii. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.

Step zajęcia odbywające się na specjalnej platformie mające na celu wzmocnienie mięśni, spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej, kształtowanie głównie dolnych partii ciała, oraz zwiększenie kondycji, a to wszystko w rytmie dynamicznej muzyki nadającej tempo zajęć. Step jest treningiem zbudowanym z choreografii z wykorzystaniem platformy dla podniesienia intensywności i efektów treningu. Odpowiednio dobrane kroki i wskazówki instruktora przeprowadzą Cię z łatwością przez cykl zajęć. Ćwiczenia na Stepie doskonale działają na mięśnie nóg, pośladków, wzmacniają układ sercowo-mięśniowy, kondycję, pomagają stracić zbędne kilogramy.

Stretching Zajęcia dla miłośników świadomej pracy nad ciałem. Skupianie się na rozciąganiu i odczuwaniu ciała poprzez ciekawe połączenia ćwiczeń i pozycji. Korzyści płynące z rozciągania mięśni: ? wzmocnienie ścięgien ? rozluźnienie mięśni po treningu ? zwiększenie elastyczności i gibkości ? zwiększenie zakresu ruchu w stawach ? nadanie mięśniom smukłego i zdrowego wyglądu ? polepszenie ukrwienia, dopływu tlenu oraz substancji odżywczych do mięśni przez co szybciej następuje proces regeneracj.

Pilates są to ćwiczenia mające na celu zwiększenie świadomości własnego ciała. Pracujemy nad wzmocnieniem mięśni głębokich brzucha, tułowia i miednicy, co ma wpływ na wyrobienie nawyku utrzymania prawidłowej sylwetki. Jest to bardzo bezpieczny trening polecany również osobom, dla których inne formy gimnastyki są wykluczone. Regularna praktyka Pilates daje niezwykle szybkie i trwałe efekty. Ciało jest smuklejsze, mięśnie wzmocnione i uelastycznione, co przyczynia się także do zmniejszenia ryzyka występowania kontuzji, poziom stresu ulega znacznemu obniżeniu.

Joga zajęcia prowadzone w oparciu o metodę ashtanga vinyasa joga

Ashtanga joga – nazywana czasem power jogą jest dynamiczną odmianą hatha jogi i stała się jedną z najpopularniejszych odmian jogi na Zachodzie. Od lat regularnie praktykują tę tradycyjną metodę jogi i są jej gorącymi orędownikami m.in.: Madonna, Sting, Willem Defoe, Jennifer Aniston, Gwyneth Paltrow, Monika Mrozowska, Natalia Przybysz.
Ashtanga charakteryzuje się płynnymi przejściami (vinyasa) między pozycjami jogi (asanami), wykonywanymi w rytmie energetyzującego oddechu (ujjayi).
Spośród różnych odmian jogi ashtanga stanowi najbardziej wszechstronny, wartościowy i efektywny trening dla ciała, na poziomie fizycznym, przynoszący jednocześnie korzyści na poziomie psychicznym i duchowym.
Mogą ją praktykować osoby młode jak i w zaawansowanym wieku, kobiety i mężczyźni, jest praktyką uniwersalną.
Zajęcia ashtangi dają efekt sauny i masażu jednocześnie, oczyszczają i uzdrawiają ciało. Regularna praktyka zapewnia prawidłową postawę i ładną sylwetkę, poprawia kondycję i samopoczucie. Równoważy skrajności na różnych poziomach – czyni ciało elastycznym i silnym, jeśli zaś chodzi o poziom psychiczny – ekstrawertyków uspokaja, introwertyków otwiera na świat.
Spokojny umysł, ognisty duch, harmonia i równowaga ? bezcenne.

Indoor Cycling – to rytmiczna i dynamiczna jazda na rowerze stacjonarnym w grupie przy motywującej muzyce pod kierunkiem wyszkolonego instruktora. Efektem takiego treningu to wysportowana sylwetka, spalenie zbędnych kilogramów, lepsze zdrowie i poprawa samopoczucia. Każdy któ regularnie uprawia Indoor Cycling zyskuje siłę woli i umiejętnośc pokonywania własnych słabości.

Endurance dla początkujących
Zajęcia o niskiej intensywności przeznaczone dla osób początkujących i średnio-zaawansowanych, również dla osób zaawansowanych jako trening regeneracyjny. Na tych zajęciach poprawisz wytrzymałość oraz polepszysz procesy tlenowe organizmu.

Endurance dla zaawansowanych
Zajęcia o przeznaczone dla osób początkujących, średnio-zaawansowanych i zaawansowanych. Na tych zajęciach budujesz wytrzymałość i bazę tlenową na wyższej intensywności.

Hill
Zajęcia o średniej i wysokiej intensywności przeznaczone dla osób średnio-zaawansowanych i zaawansowanych. Charakteryzują się jazdą w wolnym tempie ale cały czas pod górę. Na tych zajęciach poprawiasz siłę i wytrzymałość siłową oraz zwiększasz wydolność organizmu.

Interval
Zajęcia przeznaczone dla osób średnio-zaawansowanych i zaawansowanych. Charakteryzują się zmienną intensywnością. Na tych zajęciach zwiększysz wydolność organizmu.

Mix
Zajęcia dla osób średnio-zaawansowanych i zaawansowanych, złożone z treningu Endurance + Hill lub Interval. Na tych zajęciach zwiększysz wydolność organizmu.