Aero-box – Zajęcia o wysokiej intensywności budujące wytrzymałość oraz wytrzymałość siłową, z wykorzystaniem elementów boxu, a także obciążeń typu hantle, sztangi, krążki itp. 

Zdrowy Kregosłup – Zajęcia prozdrowotne której celem jest wzmocnienie i rozciągniecie mięśni  oraz  uelastycznieni kręgosłupa przy bardzo spokojnej i relaksacyjnej muzyce.

Płaski brzuch + Pośladki – zajęcia ukierunkowane na grupy mięśniowe brzucha oraz dolnych partii ze szczególnym uwzględnieniem pośladków, ud oraz redukcji cellulitu. Intensywna rozgrzewka prowadzi do zapoczątkowania procesu spalania tkanki tłuszczowej.

TBC – jest treningiem ogólnorozwojowym i kompleksowym, który skupia się na ćwiczeniach mięśni wszystkich partii ciała od ramion poprzez linię biustu, brzucha i ud aż do pośladków. Ogólnie zajęcia zawierają dwie grupy ćwiczeń: siłowe, które pozwalają wyrzeźbić mięśnie oraz aerobowe, które zapewniają spalanie tkanki tłuszczowej. Trening wpływa również korzystnie na zwiększenie wydolności fizycznej organizmu, a także wzmocnienie siły mięśni.

KETTLEBELL podstawowe i zaawansowane ruchy odważnikiem Kettlebell. Trening KB jest dla każdego, poprawia siłę i sprawność, modeluje sylwetkę. Wzmacnia plecy i core przez co chronimy nasz kręgosłup. Treningi prowadzone w grupach, gdzie nauczysz sie od podstaw jak posługiwać się odważnikiem kettlebel jak i doszlifujesz posiadane już umiejętności. Dynamika, siła, gibkość, wytrzymałość, wysportowana sylwetka – to i wiele innych cech wyrobisz dzięki treningowi kettlebel.

Cross- Trening Są to zajęcia dla wszystkich, niezależnie od wieku i formy wytrenowania. Dzięki wysokiej intensywnościpoprawisz nim swoja sprawność, wytrzymałość, siłę oraz sylwetkę. Zajęcia prowadzone w grupach, łączą w sobie wysiłek sportowy i świetną zabawę dzięki ludziom oraz zmieniającym się ćwiczeniom.

 

Płaski brzuch zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu mięśni brzucha i talii. Pierwsza część zajęć to krótka rozgrzewka, druga część poświęcona jest specjalistycznemu treningowi ukierunkowanemu na wzmocnienie i ukształtowanie mięśni brzucha. Trening gwarantuje zmniejszenie obwodu talii. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.

Step zajęcia odbywające się na specjalnej platformie mające na celu wzmocnienie mięśni, spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej, kształtowanie głównie dolnych partii ciała, oraz zwiększenie kondycji, a to wszystko w rytmie dynamicznej muzyki nadającej tempo zajęć. Step jest treningiem zbudowanym z choreografii z wykorzystaniem platformy dla podniesienia intensywności i efektów treningu. Odpowiednio dobrane kroki i wskazówki instruktora przeprowadzą Cię z łatwością przez cykl zajęć. Ćwiczenia na Stepie doskonale działają na mięśnie nóg, pośladków, wzmacniają układ sercowo-mięśniowy, kondycję, pomagają stracić zbędne kilogramy.

Stretching Zajęcia dla miłośników świadomej pracy nad ciałem. Skupianie się na rozciąganiu i odczuwaniu ciała poprzez ciekawe połączenia ćwiczeń i pozycji. Korzyści płynące z rozciągania mięśni: • wzmocnienie ścięgien • rozluźnienie mięśni po treningu • zwiększenie elastyczności i gibkości • zwiększenie zakresu ruchu w stawach • nadanie mięśniom smukłego i zdrowego wyglądu • polepszenie ukrwienia, dopływu tlenu oraz substancji odżywczych do mięśni przez co szybciej następuje proces regeneracj.

Pilates są to ćwiczenia mające na celu zwiększenie świadomości własnego ciała. Pracujemy nad wzmocnieniem mięśni głębokich brzucha, tułowia i miednicy, co ma wpływ na wyrobienie nawyku utrzymania prawidłowej sylwetki. Jest to bardzo bezpieczny trening polecany również osobom, dla których inne formy gimnastyki są wykluczone. Regularna praktyka Pilates daje niezwykle szybkie i trwałe efekty. Ciało jest smuklejsze, mięśnie wzmocnione i uelastycznione, co przyczynia się także do zmniejszenia ryzyka występowania kontuzji, poziom stresu ulega znacznemu obniżeniu.

Indoor Cycling – to rytmiczna i dynamiczna jazda na rowerze stacjonarnym w grupie przy motywującej muzyce pod kierunkiem wyszkolonego instruktora. Efektem takiego treningu to wysportowana sylwetka, spalenie zbędnych kilogramów, lepsze zdrowie i poprawa samopoczucia. Każdy któ regularnie uprawia Indoor Cycling zyskuje siłę woli i umiejętnośc pokonywania własnych słabości.

Endurance dla początkujących
Zajęcia o niskiej intensywności przeznaczone dla osób początkujących i średnio-zaawansowanych, również dla osób zaawansowanych jako trening regeneracyjny. Na tych zajęciach poprawisz wytrzymałość oraz polepszysz procesy tlenowe organizmu.

Endurance dla zaawansowanych
Zajęcia o przeznaczone dla osób początkujących, średnio-zaawansowanych i zaawansowanych. Na tych zajęciach budujesz wytrzymałość i bazę tlenową na wyższej intensywności.

Hill
Zajęcia o średniej i wysokiej intensywności przeznaczone dla osób średnio-zaawansowanych i zaawansowanych. Charakteryzują się jazdą w wolnym tempie ale cały czas pod górę. Na tych zajęciach poprawiasz siłę i wytrzymałość siłową oraz zwiększasz wydolność organizmu.

Interval
Zajęcia przeznaczone dla osób średnio-zaawansowanych i zaawansowanych. Charakteryzują się zmienną intensywnością. Na tych zajęciach zwiększysz wydolność organizmu.

Mix
Zajęcia dla osób średnio-zaawansowanych i zaawansowanych, złożone z treningu Endurance + Hill lub Interval. Na tych zajęciach zwiększysz wydolność organizmu.